|
Camilla Mäkinen
|
 |
« Vastaus #75 : Marraskuu 25, 2009, 10:12:29 pm » |
|
27.12 on mätsäri =)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Papillon Uros Pietarinjängän Meno Make "Jeppe" X-Rotu Uros Majuri Spk Narttu Xeroge's Lily "Siru"
|
|
|
|
Paula Saarijärvi
|
 |
« Vastaus #76 : Joulukuu 19, 2009, 07:51:49 pm » |
|
huomenna 20.12 ei ole harjoituksia! työ kutsuu tekijäänsä, eli minua. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Iciveitican Buuhacasbimu -02 FI MVA Iciveitican Fania Fantasia -04
|
|
|
Nea Karila
Tulokas
Poissa
|
 |
« Vastaus #77 : Joulukuu 28, 2009, 07:03:25 pm » |
|
Heippa! Vieläkö voisi ihan uutena tulla mukaan? 8kk Joli kiinanharjakoira kaipailisi kovasti reenausta (ja myös lisää koirakontakteja, pieni pelko toisia koiria kohtaan vaivaa neitiä..). Oikein mielellämme tulisimme mukaan!  -Nea ja Joli
|
|
|
|
|
tallennettu
|
kääpiö-keskikokoinen-isovillakoira Pipsa -04 Kiinanharjakoira Crestwood Queenly 'Joli' -09
|
|
|
|
Paula Saarijärvi
|
 |
« Vastaus #78 : Joulukuu 29, 2009, 07:22:40 pm » |
|
tervetuloa!  muista vain seurailla tätä foorumia jos tulee muutoksia reeni aikoihin... ilmoittelen täällä jos vaikka työ tosiaan riistää minua rakkaasta harrastuksesta. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Nea Karila
Tulokas
Poissa
|
 |
« Vastaus #79 : Joulukuu 30, 2009, 02:09:21 am » |
|
Hienoa! Mepä pamahdamme Jolin kanssa seuraalla kerralla paikalle 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
kääpiö-keskikokoinen-isovillakoira Pipsa -04 Kiinanharjakoira Crestwood Queenly 'Joli' -09
|
|
|
|
Paula Saarijärvi
|
 |
« Vastaus #80 : Tammikuu 03, 2010, 12:33:56 am » |
|
huomio, taasen! huomennakaan, 3.1, ei ole treenejä, olen jälleen töissä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Virpi Säkkinen
|
 |
« Vastaus #81 : Tammikuu 10, 2010, 03:25:01 pm » |
|
Oltiin Sirin ja kolmen muun koirakon kanssa tänään näyttelyharjoituksissa, harjoiteltiin omin päin ku ei ohjaaja näkynyt  . Olis varmaan kaikkien kannalta parasta, jos jatkossa täällä foorumilla lukisi vähintään vuorokautta aikaisemmin mikäli harjoitukset on peruttu kokonaan.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Bordercollie Siri (Lapintähti Xabina) vm.2008
|
|
|
|
Paula Saarijärvi
|
 |
« Vastaus #82 : Tammikuu 11, 2010, 12:58:46 pm » |
|
pyydän anteeksi eilistä. olin mennyt töihin aikaisin ja luulin että olisin päässyt pois ennen kuin näyttelytreenit alkavat, mutta jouduin kumminkin jäämään töihin iltaman saakka, koska muuten työntekijöitä ei olisi ollut tarpeeksi. joten suurimmat pahoitteluni tästä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hanna Suopanki
Tulokas
Poissa
|
 |
« Vastaus #83 : Tammikuu 14, 2010, 07:12:59 pm » |
|
Hei! Pääseekö niihin harjoituksiin mukaan ja mihin hallimaksu maksetaan. Mun jäsenlehti on hukassa. Tarvis kovasti harjoitusta itselle ja koiralle et rohkenis mennä näyttelyihin itse esittämään koiran.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Johanna Tuisku
|
 |
« Vastaus #84 : Helmikuu 02, 2010, 10:25:59 am » |
|
Kuinkas teidän ryhmässä on tilaa! Meidän EMMI on nyt 14 viikkoa vanha ja ois kiva tässä pikkuhiljaa alkaa treenaileen kaikkea kivaa pientä. Jos teidän ryhmässä ois tilaa niin voitais aina silloin tällöin ainaki tulla pikkuneitin kans käväseen! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
~ WILMA ~ bordercollie Beanaruoktu Benne (-04) ~ LOTTA ~ bordercollie Kuhaylan´s Oz-Simply Red-U (-08) ~ EMMI ~ bordercollie Shadoway´s Chasing Magic (-09) agility, toko, pk-haku
|
|
|
|
Paula Saarijärvi
|
 |
« Vastaus #85 : Helmikuu 03, 2010, 01:26:19 pm » |
|
Johanna T:meilä on tilaa, ja jos ei ole niin sitä tehdään. Hanna S: joko on löytyny hallimaksuohjeet? ainakin tuolla jäsenten pulinoiden puolelta pitäs löytyä!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Johanna Tuisku
|
 |
« Vastaus #86 : Helmikuu 06, 2010, 12:17:02 am » |
|
No onpas hyvä juttu!!  Saatetaan treeneihin tässä joku sunnuntai vaikka ilmaantuakkin!  Voipi olla että jo tänä viikonloppuna..
|
|
|
|
|
tallennettu
|
~ WILMA ~ bordercollie Beanaruoktu Benne (-04) ~ LOTTA ~ bordercollie Kuhaylan´s Oz-Simply Red-U (-08) ~ EMMI ~ bordercollie Shadoway´s Chasing Magic (-09) agility, toko, pk-haku
|
|
|
Soili Keränen
Tulokas
Poissa
|
 |
« Vastaus #87 : Helmikuu 14, 2010, 09:54:37 am » |
|
Moi! Me ei Villan kanssa päästä tänään harjoituksiin, eikä myöskään päästä tulemaan ensi viikolla.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Bichon Frisé Villa
|
|
|
|
Emilia Salmijärvi
|
 |
« Vastaus #88 : Helmikuu 14, 2010, 11:50:30 pm » |
|
Voitasko me corgipojan kans tulla joku kerta? En vaan kertakaikkiaan saa sitä juoksemaan ja seisomaan kunnolla omin voimin  Auttakaa mua 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Paula Saarijärvi
|
 |
« Vastaus #89 : Helmikuu 16, 2010, 02:30:04 pm » |
|
emilia s: tervetuloa, tulkaa vain! autamme kaikin voimin! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|